سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین: روسیه با هر رییس‌جمهوری که در آمریکا سر کار بیاید تعامل خواهد داشت

رییس‌جمهور روسیه اعلام کرد روسیه و آمریکا دارای یک دستورکار مشترک هستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه راشاتودی، رییس جمهور روسیه اطمینان داد با هر فردی که در سال 2016 در آمریکا انتخاب شود تعامل خواهد داشت. او همچنین اضافه کرده است که باوجود برخی اختلافات، این دو کشور منافع مشترکی نیز دارند.
ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه، روز شنبه در مصاحبه با شبکه Rossiya 1 TV اعلام کرد: "ما با هر رییس‌جمهوری که منتخبِ مردم آمریکا باشد، کار خواهیم کرد. همکاری ما با یک رییس‌جمهور خاص نیست، بلکه با یک ملت است. روسیه و آمریکا دارای یک دستورکار مشترک هستند."
به گزارش شبکه راشاتودی، منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی، مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان‌یافته، مقابله با فقر و سایر مسائل پیش‌رو، از جمله منافع مشترک روسیه و آمریکا هستند.
در این مصاحبه، ولادیمیر پوتین در خصوص ارسال سلاح‌های مرگبار از طرف رژیم صهیونیستی به اوکراین نیز هشدار داد و گفت این کار "تنها بر آتش دشمنی‌ها خواهد افزود و شمار تلفات را بیشتر خواهد کرد، اما تأثیری در نتیجه نهایی نخواهد داشت."
به گفته برخی کارشناسان، تصمیم رژیم صهیونیستی برای ارسال سلاح به اوکراین، در پاسخ به اقدام قریب‌الوقوع روسیه مبنی بر تحویل سامانه پدافندی اس-300 به جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
رییس‌جمهور روسیه افزود: "این انتخابی است که پیش روی مقام‌های اسرائیلی خواهد بود و آنان آن‌چه را که لازم بدانند می‌توانند انجام بدهند."
پوتین همچنین از تأیید خبر مربوط به تصمیم روسیه در مورد عدم ارسال سامانه‌های پدافندی مشابه به سوریه خودداری کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.