سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

ایران دارای بهترین ارتش دنیا

استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه امروز در دوران سازندگی قرار داریم گفت:،هر روز شاهد یک دستاورد جدید در ارتش و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛خدمتگزار، در مراسم رژه نیروهای زمینی ارتش در بیرجند با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ارتش چه در قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بعد آن، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی امتحان خود را در تمامی دوران ها با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جز دفاع از کیان ایران و کرامت مردم هیچ مسیری را دنبال نمی کنند، گفت:بزرگترین شاخصه ارتش عدم حضور در هیچ دسته سیاسی است.

وی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب به خوبی مردم و ارتش و عمق اعتقاد آنان را می شناخت، اظهارکرد: امام در آن زمان دستور تقویت ارتش را صادر کرده فرمودند ارتش در بین جامعه مورد احترام قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس علی رغم همه مشکلات ارتش، بسیجیان، سپاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی شجاعانه ایستادند و از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی در زمین و هوا به درستی پاسداری کردند.

وی با تبریک به خانواده شهدا و نیروهای مسلح افزود: اعتقاد و باور قلبی ارتش نسبت به ملت وفادار ایران بوده که به بهترین وجه توانستیم در دنیا درخشیده و از همه دستاوردهای نظام پاسداری کنیم.

وی قرائت سوگندنامه و تعظیم به قرآن و شهدا را نشان از اعتقاد و ایمان همه نظامیان دانست و افزود: این ادای احترام نشان از توجه و ایمان قلبی به مردم بوده و در همه حالات و شرایط وفاداریشان به اثبات رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قدرت و صلابت، غیرت و شرف و مکتبی بودن و اخلاص سه شاخصه اصلی ارتش جمهوری اسلامی است،تصریح کرد: اگر کشوری دارای چنین ارتشی باشد، هیچ آسیبی و خللی به آن وارد نخواهد شد.
 
انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.