سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاه پوش نقابدار با تیر هوایی پلیس زمینگیر شد

پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی عامل زورگیری شبانه از یک مغازه دار را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی یک فقره زورگیری شبانه از یک مغازه دار در یکی از مناطق شهر نیشابور تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباخته متوجه شدند فرد زورگیر که لباس مشکی بر تن داشته با سر و صورت بسته وارد مغازه شده و با تهدید چاقو مبلغ پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وجه نقد را زورگیری و با یک دستگاه موتور سیکلت متواری شده است.

سرهنگ حسینی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با راهنمایی‌های مالباخته به سرنخ‌هایی از سارق دست یافتند و با تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای او را در یکی از از باغ‌های حاشیه شهر نیشابور شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: متهم با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست از محل متواری می‌شود که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با شلیک تیر هوایی زمین گیر می‌شود.

سرهنگ حسینی  تصریح کرد: متهم ۲۵ ساله در مواجهه حضوری با مالباخته و ارائه ادله و مستندات پلیسی به زورگیری از مغازه دار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، زورگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.