سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان تجمع اعتراضی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران:

خیل کثیری از دانشجویان و مردم صدور قطعنامه علیه مردم یمن را محکوم کردند

عصر امروز پنج‌شنبه خیل کثیری از دانشجویان و آحاد مردم در اقدامی اعتراضی در پی صدور قطعنامه‌ای در سازمان ملل علیه مردم یمن و حمله غیرانسانی آل‌سعود به این کشور مقابل نمایندگی این سازمان واقع در پاسداران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های باشگاه خبرنگاران عصر امروز پنج‌شنبه خیل کثیری از دانشجویان و آحاد مردم در اقدامی اعتراضی در پی صدور قطعنامه‌ای در سازمان ملل علیه مردم یمن و حمله غیرانسانی آل‌سعود به این کشور مقابل نمایندگی این سازمان واقع در پاسداران تجمع کردند.

معترضان پلاکارد هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود "داعش سعودی"، "سعودی از این حرکت جنایت‌آمیزی که در یمن می‌کند باید دست بردارد"، "مرگ بر آل‌سعود"، "سازمان ملل آمریکایی" و... و با سر دادن شعارهایی حمله عربستان سعودی به ملت یمن را محکوم کردند.

لازم به ذکر است که از ساعت‌ها پیش نیروی انتظامی در محل حاضر شده و تلاش می‌کند تا امنیت را در این مکان برقرار سازد و همچنین خبرنگارانی از رسانه‌های داخلی و خارجی در محل حضور پیدا کرده و اخبار این تجمع را به گوش جهانیان خواهند رساند.

گفتنی است که بنابر اظهار برخی از تجمع‌کنندگان بسیج دانشجویی سهم بسزایی در برپایی این تجمع داشته‌اند.

یکی از این دانشجویان معترض در گفت و گو با  خبرنگار تشکل‌های باشگاه خبرنگاران گفت: رژیم آل‌سعود بی‌شرمی را به حد اعلا رسانده است. این رژیم پوسیده در سه هفته گذشته اقداماتی را انجام داده که مایه ننگ بشریت است. دو مسئله باعث خشم ما نسبت به رژیم آل‌سعود در گذشته شده بود. یکی تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و دیگری حمله غیرقانونی و غیرانسانی این رژیم به مردم مسلمان یمن.

جالب‌تر از این دو مسئله قطعنامه‌ای بود که در شورای امنیت علیه مردم یمن صادر شد و این اقدام طرفدارانه این سازمان به اصطلاح بین‌المللی ما را بر آن داشت تا مقابل دفتر این سازمان جمع شده و اقدامات رژیم آل‌سعود و حمایت‌های این سازمان از این رژیم را محکوم کنیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.