سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 3 خبر داد:

حضور نمایندگان بهداشت 16 کشور در سرای محله زرگنده

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 3 گفت: به مناسبت هفته سلامت در تاریخ 4 اردیبهشت ماه، نمایندگان بهداشت 16 کشور در سرای محله زرگنده شرکت می‌کنند.

فاطمه مسایلی رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه در گفتگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقرار دهکده‌ی سلامت در بوستان آب و آتش اظهار کرد: شهردار منطقه 3 به مناسبت هفته سلامت، در بوستان آب و آتش، دهکده سلامت برپا کرده است به طوری که در این نمایشگاه 23 غرفه با مشارکت اداره سلامت، مراکز پزشکی و تشکل‌های مردمی سلامت‌محور به مدت یک هفته برپا شده است که از مهمترین برنامه های آن ارائه خدمات مشاوره ای و پزشکی رایگان به عموم شهروندان است. 
وی افزود: در بوستان آب و آتش خدماتی از قبیل مشاوره تغذیه، روانشناسی، پزشک عمومی ، تست قند و فشار خون ارائه می‌وشد همچنین بیش از 70 برنامه د رسطوح خانه‌های سلامت محلات 12 گانه منطقه برگزار می‌شود. 

مایلی ادامه داد: نمایشگاه سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 20 عصر در بوستان آب و آتش بر پا می‌شود و مراکز درمانی همچون بیمارستان بقیة‌الله ، انجمن دیابت ، ام اس، صرع، اوتیسم، آلزایمر در آن حضور دارند. 

وی گفت: نماینده بهداشت 16 کشور روز جمعه مصادف با 4 اردیبهشت ماه سال جاری در کنفرانس خبری با محوریت سنجش عدالت شرکت دارند و این جلسه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در سرای محله زرگنده جنب مجموعه ورزشی سام برگزار می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، محله ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.