سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی گسترده 3 مغازه در خیابان فردوسی/ نجات 6 کارگر افغان از میان شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده 3 باب مغازه، انبار و کارگاه در خیابان فردوسی خبر داد.

جلال ملکی سخنگو سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این حریق اظهار کرد: در ساعت 2:28 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر حریق چند باب مغازه در خیابان فردوسی، کوچه بردبار بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی عازم محل حادثه شدند.
 
ملکی افزود: آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند، سه باب مغازه، انبار و کارگاه که در زمینه تولید و نگهداری سینی کابل برق فعالیت می‌کردند از قسمت سقف طعمه حریق شده بودند که آتش در حال سرایت به مغازه و انبارهای مجاور نیز بود. 

وی با بیان اینکه سقف شیروانی این 3 باب مغازه یکی بود، افزود: حدود 1000 متر از این سقف شعله‌ور بود بطوریکه آتش در حال سرایت به بیرون بود و هر لحظه شدت حریق بیشتر می‌شد. 

ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و 6 کارگر افغانی که در داخل مغازه و کارگاه در حال استراحت بودند پس از باز کردن درب‌ها خارج‌ و گروه دیگر آتش نشان آتش‌سوزی را مهار کردند. 

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی، آتش نشان‌ها در ساعت 5:09 دقیقه پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود عملیات را به پایان رساندند و محل آتش سوزی را تخیله و تحویل عوامل شهرداری داد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آتش ، تهران ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.