سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق گسترده در پارکینگ ساختمان 16 واحدی/ 30 تن از میان دود و آتـش نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و نجات 30 تن از ساکنان خبر داد.

جلال ملکی سخنگو سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، درخصوص جزئیات این حریق اظهار کرد: در ساعت 21:37 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی 16 واحدی در منطقه قنات کوثر ، خیابان 20 متری مسجد مطلع شد و بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان و خودروی تنفسی عازم محل حادثه شدند. 

وی ادامه داد: در طبقه منهای 1 یک ساختمان 4 طبقه 16 واحدی چند دستگاه موتورسیکلت و چند دستگاه خودرو پارک شده بود که به دلیل نامشخصی 2 دستگاه موتور سیکلت و 1 دستگاه خودرو پراید  طعمه حریق شده بود و در پی این آتش سوزی دود و حرارت طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود. 

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله به 2 گروه تقسیم شدند، گروهی در پارکینگ آتش سوزی را مهار کردند و گروه دوم 30 تن از ساکنان ساختمان را که در طبقات محبوس شده بودند به سلامت خارج کردند. 

ملکی با بیان اینکه 4 تن از ساکنان (خانم) دچار دود گرفتگی شده بودند، افزود: آتنش نشان این افراد را برای درمان به تکنسین‌های اورژانس تحویل دادند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل عملیات را در ساعت 22:36 دقیقه به پایان بردند. 

ملکی گفت:علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش ‌نشانی در دست بررسی می‌باشد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حادثه ، آتش ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.