سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال‌جاری؛

60 پروژه شهری در سقز اجرایی می‌شود

شهردار سقز گفت: در سال‌جاری 60 پروژه بزرگ و کوچک با اعتبار 254 میلیارد ریال در شهر سقز به مرحله اجرا در آمده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ضیاءالدین نعمانی در جریان بازدید فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های  عمرانی و مشارکتی شهرداری این شهر گفت: با بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های سال گذشته و آشنایی و آگاهی از نحوه اجرای آنها، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این پروژه‌ها به موقع اجرا و به اتمام برسند تا مردم از آنها بهره‌مند شوند.

وی افزود: در بسیاری از پروژه‌های اجرا شده از سال گذشته تا به امروز با تلاش عوامل و کارکنان شهرداری پیشرفت خوبی داریم و با این روند شاهد اتمام پروژه‌ها در زمان تعیین شده و حتی جلوتر خواهیم بود.

شهردار سقز گفت: افتتاح به موقع پروژه‌ها باعث ایجاد نشاط در بین شهروندان می‌شود و امیدواریم با همکاری و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین استانی و شهرستانی به این مهم دست یابیم.

وی افزود: شهرداری با پشتیبانی اعضای شورای شهر در راستای اتمام پروژه‌های شهری تمام توان خود را به کار بسته تا بتوانیم مسیر خدمات‌رسانی بهتر به مردم را فراهم سازیم.

 شهردار سقز بیان کرد: رویکرد امسال شهرداری سقز به سمت عمران و آبادانی شهر است و تلاش خواهیم کرد بیشتر از سال گذشته در جهت آبادانی شهر باستانی سقز گام برداریم.

 وی درپایان زیباسازی ورودی‌های شهر در سه محور اصلی، بهسازی و آسفالت کوچه، توسعه فضای سبز، پل 45 متری، کمربندی 45 متری، پل عابر پیاده مابین پارک مولوی و گولان، احداث پارک محله، نصب دوربین‌های ترافیکی، اتمام سالن بحران و به اتمام رساندن ترمینال جدید شهر را از جمله طرح‌های در دستور کار شهرداری سقز برشمرد.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.