سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر مطرح شد:

نگرانی دنیامالی در تخریب جاده‌های مواصلاتی تهران بر اثر بارندگی جزئی

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بارندگی‌های اخیر خساراتی را در جاده‌های چالوس، هراز و فشم در پی داشته که این باعث نگرانی اعضای شورای شهر در تخریب‌ جاده‌های مواصلاتی تهران شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، احمد دنیامالی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در ادامه جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه)ضمن قدردانی از تیم ملی کشتی و مجموعه مربیان‌اش، با اشاره به بارندگی اخیر در استان تهران و برخی خسارات وارده ،اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر باعث سرریز شدن سد‌ها از جمله سد لتیان شده است و این مسئله باعث خرسندی است اما از سوی دیگر این بارندگی‌ها خساراتی را نیز در پی داشته است که از جمله آن‌ها، خسارت‌های وارده به جاده چالوس، هراز و فشم است که این باعث نگرانی اعضای شورا شده است.

وی ادامه داد: باید بر اساس یک مطالعه و اقدام جدی این مسئله مورد بررسی قرار گیرد تا در موقع بحران تمام جاده‌های اصلی و فرعی و مواصلاتی بر اثر بارندگی تخریب نشود چرا که این مسئله در رفت و آمد و گاها امدادرسانی به برخی مناطق مشکل آفرین خواهد شد.

دنیامالی در پایان گفت: در ملاقاتی که با مسئولان استانداری البرز داشتم نیز این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و آن‌ها نیز خواستار اهتمام جدی برای رفع این مسئله شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.