سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در یکصد و چهل و چهامین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد:

دستگاه‌های اجرایی در عملیات عمرانی شهر مسئول باشند

عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: دستگاه‌های اجرایی در عملیات عمرانی شهر مسئول باشند و در برابر خسارت‌های وارده کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، ، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی که صبح امروز (سه شنبه) در تالار شورا برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولان امر در خصوص اقدام به موقع در برابر رفتار نابهنجار عربستان سعودی، اظهار کرد: از وزارت ارشاد تشکر لازم را به دلیل اقدام به موقع و حفظ آبرو و شرافت مردم داریم، چرا که این خواست شورا و مردم بود.

وی در تذکری در خصوص خط هفت مترو، تصریح کرد: خط هفت متروی میدان قیام ضلع شمال شرقی احتیاج به بررسی بیشتر دارد، چرا که بخشی از این خط به دلیل نشت آب فرو ریخته و خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم اما یک کارگر زخمی شده و نکته قابل توجه در این مشکل این است که هیچکس مسئولیت نشت لوله آب در آن منطقه را بر عهده نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در تذکر دوم خود ادامه داد: همچنین لوله گازی که در آن شبکه قرار دارد، بسیار خطر آفرین است چرا که اگر در اثر بی احتیاطی لوله منفجر می‌شود، تخریب جدی به آن منطقه وارد می‌شود.

شاکری افزود گفت: مسئولان اجرای در پروژه‌های شهری باید در برابر این حوادث پاسخگو باشند و مدیریت یکپارچه شهری در این خصوص لازم است.

شاکری در تذکر سوم خود ضمن تذکری در خصوص عدم نظارت جدی در شرکت‌های معاونت خدمات شهری تصریح کرد: کمبود مخازن پسماند‌های شهری مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده و است و در ساعت اعلام شده این پسماند‌ها جمع آوری نمی‌شود که شهر از تاخیر در این جمع آوری پسماند آسیب می‌بیند.

شاکری در پایان گفت: معاونت خدمات شهری باید در عملکرد شرکت‌های نظارت جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.