سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت تیر کشی برای سرقت چند راس دام

ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت لرستان طی یک عملیات هدفمند، سارق مسلح احشام را که تحت تعقیب مراجع قضایی بود، دستگیر کردند.

سرهنگ محمد صادق رستمی فرمانده انتظامی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور سارق مسلح احشام تحت تعقیب در این شهرستان و با توجه به حسایت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی بررسی پرونده با اکیپ‌های ویژه آغاز و با اقدامات اطلاعاتی و رد زنی‌های گسترده پس از شناسایی و هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم در تردد به مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ضمن اشاره به اینکه این متهم به هویت "ع. غ" تحت تعقیب مراجع قضایی بوده، ادامه داد: متهم با توجه به مستندات جمع آوری شده و مدارک موجود به مقام قضایی معرفی و با قرار مناسب بازداشت شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان گفت: برقراری امنیت بدون همکاری و مشارکت مردم میسر نیست و همه آحاد جامعه باید در برقراری نظم و امنیت مشارکت کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.