سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس به علت طغیان رودخانه مسدود شد

بارندگی ۴۸ ساعت گذشته در محور کرج – چالوس سبب وارد شدن خسارات جدی و مسدود شدن این محور شد.

عباس صفری مدیریت راهداری استان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛در خصوص مسدودیت جاده چالوس گفت: این جاده به علت ریزش کوه، رانش، طغیان رودخانه و سیل مسدود می باشد.

وی افزود: بارندگی ۴۸ ساعت گذشته خسارات جدی به محور کرج – چالوس وارد کرده و سبب تخریب بخشی از مسیر در این محور شده است.

وی ادامه داد: مسئولین و کارمندان راهداری کشور در حال بازگشایی این جاده می باشند و نمی توان به طور مشخص زمان این مسدودیت را تخمین زد.

صفری گفت: به علت آن که سامانه بارشی جدید فردا باعث بارندگی در این منطقه می شود باید منتظر کاهش سطح آب رودخانه باشیم. امیدوار هستیم ظرف دو روز آینده جاده چالوس باز شود.

همچنین پایگاه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد:محوركرج،چالوس و محورهاي روستائي شهرستان طالقان به علت سيلاب ، طغيان رودخانه و تخريب پل تا اطلاع ثانوي مسدود مي باشد.

بر اثر طغيان رودخانه در محورهاي فوق رانش جاده در برخي از نقاط تخريب و آسيب پل و همچنین آسيب جدي به جسم جاده وارد شده است كه عوامل راهداري در تلاش هستند تا بتوانند مسير را بازگشايي كنند و تا زمان تامين امنيت و امكان تردد در اين محورها امكان پذير نمي باشد. 

رحمت پور رئيس اداره روابط عمومي نيز افزود: مدير كل راهداری استان البرز با تمام عوامل راهداري از شب گذشته در محور كرج چالوس حضور دارند و با بكاربردن تمامي امكانات سعي در رفع مشكل دارند ولي شدت سيل به قدري زياد است كه امكان هدايت آب به نقطه ديگر را ميسر نمي سازد.

وي افزود: فقط در محور كرج چالوس بر اثر سيل بردگي در 2 نقطه خسارات اوليه در حدود سي ميليارد ريال تخمين زده ميشود.

اين مسئول اضافه كرد: علاوه بر محور فوق، محور طالقان نيز در 2 مسير روستائي جوستان به گته ده ريزش و رانش جاده ،محور وشته تخريب پل و محور روستاي نساء به اولياء دچار آسيب ديدگي پل شده است كه عوامل راهداري و همكاران ما در آن محورها نيز در تلاش براي رفع انسداد و برآورد ميزان خسارات هستند. از كليه همشهريان و هموطنان تقاضا داريم تا اطلاع ثانوي از مسيرهاي فوق تردد نفرمايند تا همكاران و عوامل راهداري بتوانند به موقع محورهاي فوق را بازگشايي كنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسدود ، جاده چالوس ، طغیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.