سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تالار ایوان شمس میزبان مدیران ارشد خانم شهرداری تهران؛

مراسم جشن باشکوه همراز یاس در منطقه 5

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 گفت:با حضور مدیران ارشد خانم شهرداری منطقه 5 مراسم باشکوه همراز یاس در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد.

راضیه کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن همراز یاس در منطقه 5 اظهار کرد: مدیران ارشد شهرداری منطقه 5 با حضور در مراسم جشن باشکوه همراز یاس که به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار و در روز سه شنبه تاریخ 25 فروردین به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گرد هم می‌آیند. 

وی افزود: مدعوین منطقه 5 در این مراسم مشاور شهردار در امور بانوان، مدیر اداره امور بانوان، پرسنل این دو حوزه و همسر مدیران ارشد آقا است و این جلسه از ساعت 8:30 الی 12:30 به طول خواهد انجامید. 

کمانی با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: اینگونه جشن‌ها فرصتی است تا به اندیشیدن بهتر درخصوص مقام ایشان  پرداخته شود و سیرتشان به عنوان الگوی برتر زن مسلمان در تمامی زمینه‌ها معرفی و تبیین شود. 

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص فعالیت پرسنل بانوان و امکان رشد بیشتر در این حوزه گفت: خوشبختانه سرمایه گذاری روی بانوان همواره مفید و موثر بوده و بانوان توانسته‌اند در سازمان شهرداری به مراتب والایی از  جایگاه اداری و هم چنین رشد معنوی دست یابند و امید است در آینده شاهد تصدی پست‌های مدیریتی  بیشتری توسط بانوان شاغل باشیم، چرا که توانمندی بانوان در تمامی عرصه های ثابت شده و مشخص است که از پتانسیل بالایی برای پیشبرد امور برخوردارند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: فاطمه ، سعادت ، میلاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.