سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در مراسم تشییع والده ابوترابی فرد:

هیچ چیز به اندازه قدر و منزلت مادر در تربیت افراد یک جامعه مؤثر نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع و تدفین مادر نائب‌رئیس مجلس و سید آزادگان از مقام آن مرحومه تجلیل کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مرحومه «علوی قزوینی» والده حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که در امامزاده حسین قزوین صورت پذیرفت، گفت: هیچ چیز به اندازه قدر و منزلت مادر در تربیت افراد یک جامعه مؤثر نیست.
 
لاریجانی افزود: در تاریخ نقش مادران برای تربیت فرزندان صالح همیشه مشخص بوده و بانو حاجیه خانم علوی قزوینی که از بیت شریف سیدعلوی قزوینی بودند یکی از این مادران بزرگوار تاریخ است، ایشان مادری انقلابی و پرهیزکار بودند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سید آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی فرد نمونه برجسته مقاومت و ایثار در کشور هستند که فرزند مرحومه حاجیه خانم علوی قزوینی بودند و تمامی مردم نقش و تأثیر مبارزات سید آزادگان را فراموش نمی‌کنند.
 
لاریجانی افزود: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز که فرزند دیگر حاجیه خانم علوی قزوینی هستند نیز نمونه و اسوه اخلاق در مجلس می باشند که تمامی ما از محضر ایشان استفاده می کنیم همچنین فرزندان دیگر این مرحومه نیز انسان‌های شریف و بزرگواری هستند که حاصل تربیت و زحمات این مادر بزرگوار است.
 
وی یادآور شد: حاجیه خانم علوی قزوینی در ایامی که به ساحت مقدس خانم فاطمه زهرا متعلق بود دعوت حق را لبیک گفتند، از خانم فاطمه زهرا(س) می خواهیم که شفیع ایشان باشند و در پایان نیز می‌گویم همه ما داغدار درگذشت این مادر پرهیزکار هستیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.