سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلافکار مجازی: دختران به خواسته‌های نامشروع من جواب منفی می‌دادند

با اقدامات کاراگاهان پلیس فتا سیستان و بلوچستان شخصی که تصاویر خصوصی شهروندان را در فضای مجازی منتشر می نمود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ دوم کاراگاه "سید محمد حسینی پور" در بیان شرح پرونده گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه، تصاویر شخصی وی در فضای مجازی منتشر گردیده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و کارشناسی افسران این پلیس و با توجه به ارتباط دوستانه ای که متهم قبل از انتشار تصاویر خصوصی شاکی با او برقرار کرده بود، هویت  متهم را شناسایی کردند. 

حسینی پور در ادامه گفت: متهم پس از مواجه با مدارک و مستدلات غیر قابل انکار پرونده اعتراف کرد؛ دلیل انتشار تصاویر قرابانیان عدم تمکین آنها از خواسته های نامشروع وی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند و در فضای مجازی اعتماد به اشخاصی که نمی شناسیم بسیار خطرناک است و در اختیار قرار دادن اطلاعات خصوصی خود از آن بسیار خطرناک تر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.