سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در نطق میان دستور:

وزارت‌ خارجه نسبت به اقدام شنیع پلیس عربستان عکس‌العمل نشان دهد

نماینده مسجد سلیمان لالی و هفت‌گل گفت: : انتظارات در مورد دیپلماسی منطقه این است که اقدام رفتار شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت و حرمت ملی شده نیز با جسارت نسبت به این هتک حرمت عکس‌العمل نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان لالی و هفت‌گل در نطق میان دستور خود در نشست امروز (یکشنبه 23 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که استراتژی پیش برنده سیاست خارجی ما با موضوع هسته‌ای در مواجهه با 1+5 متکی بر تأمین منافع ملی همراه با عزت و کرامت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: انتظارات در مورد دیپلماسی منطقه این است که  اقدام رفتار شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت و حرمت ملی شده نیز با جسارت نسبت به این هتک حرمت عکس‌العمل نشان داده شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: اگر برای کندی دیپلماسی ما دلیلی وجود دارد اجازه دهید تا دیپماسی خیابانی و عمومی پاسخ درخوری به این گستاخی‌ها بدهد تا پوزه این امال صهیونیستی برای همیشه به خاک مالیده شود.

نماینده مسجد سلیمان هفت گل خطاب به روحانی بیان داشت:  بیکاری هنوز اولویت اول حوزه انتخابیه من است و متأسفانه استخدام‌های وزارت نفت در این حوزه با افراد غیربومی ناراحتی افراد منطقه را برانگیخته است.

وی اظهار داشت: شرایط سرمایه‌گذاری بخش‌های دولتی و ظرفیت‌های موجود همچنان مغفول است و فرهنگیان همچنان نگاه به ترمیم حقوق‌های خود دارند.

جلیلی تصریح کرد: شهرستان‌های هفت‌گرد و اندیکا فاقد بیمارستان است و همچنین در شمال خوزستان بارندگی خسارت‌های زیادی بوجود آورده که به این وسیله زیرساخت‌ها دچار خسارت شده و سه خانواده نیز داغدار شده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: راه‌های بین‌ شهری و روستایی بیش از ده میلیارد خسارت وارد شده اما سوال اینجاست چرا در رسیدگی به خسارت وارد شده در کشور دوگانگی وجود دارد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: خاک ، عزت ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.