سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن و شوهر خلافکار به زندان بازگشتند/ فرزند زوج تبهکار تحویل بهزیستی شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر، از دستگیری اعضای یک خانواده سارق که در چند شهرستان استان از مغازه‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرگرد پناهی سرپرست فرماندهی انتظامی اشکذر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: تیم‌های عملیاتی کلانتری مرکز اشکذر در حال گشت زنی در خیابان به یک دستگاه پراید مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با جواب‌های ضد و نقیض راننده خودرو، ظن مأموران به وی بیشتر شد و بر همین اساس، خودرو را جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو تعدادی قوطی روغن ترمز، فیلتر روغن و تعدادی روغن خودروی یک لیتری و چهار لیتری کشف کردند و با استعلام صورت گرفته متوجه شدند راننده و سرنشین خودرو (زوج جوان) سابقه دار بوده و دارای جرایم متعددی می‌باشند.

سرگرد پناهی تصریح کرد: با برملا شدن هویت متهمان، ماموران کلانتری مرکز اشکذر با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و در بازجویی‌های صورت گرفته از زوج جوان، راز آنان را فاش و این زن و شوهر لب به اعتراف گشوده و علاوه بر سرقت اقلام کشف شده از داخل خودرو به چند فقره سرقت از مغازه در شهرستان یزد نیز اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اشکذر خاطرنشان کرد: هر دو متهم که دارای فرزند ۱۱ ساله می‌باشند بعد از سیر مراحل قانونی و حسب دستور مقام قضایی روانه زندان و فرزند آنان تحویل بهزیستی شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.