سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعب و وحشت شبانه با صدای سوزوکی 1000/ ارزش موتورسیکلت 750 میلیون اعلام شد

ماموران پلیس آگاهی استان یزد یك دستگاه موتورسیكلت سوزوكی غیرمجاز را كه آرامش و آسایش شهروندان را بر هم زده بود شناسایی و توقیف كردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره این خبر گفت: با توجه به دریافت خبرهای متعددی در خصوص اینكه فردی با یك دستگاه موتورسیكلت سنگین غیر مجاز در ساعات پایانی شب آسایش و آرامش شهروندان را سلب كرده است بررسی موضوع به اداره مبارزه با قاچاق كالا پلیس آگاهی سپرده شد.

سرهنگ "علیرضا خالقی" ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات لازم را در این زمینه آغاز كردند و متوجه شدند راكب این موتورسیكلت در ساعات پایانی شب در سطح شهر حضور یافته و با صدای زیاد این موتورسیكلت باعث ایجاد جو رعب و وحشت در شهروندان می شود.

وی افزود: در خصوص متوقف كردن موتورسیكلت هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد و عوامل آگاهی در قالب تیم های نامحسوس در محل تردد موتورسیكلت حاضر شدند و در یك اقدام غافلگیرانه موتورسنگین موردنظر را متوقف و به پاركینگ منتقل كردند.

سرهنگ خالقی موتورسیكلت توقیفی را از نوع "سوزوكی 1000 سی سی" غیرمجاز اعلام كرد و گفت: ارزش برآورد شده این موتورسنگین 750 میلیون ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان یزد در پایان یادآور شد: راكب موتورسیكلت جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.