سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال استان قم:

2 تیم فوتبال قم نماینده فصل جدید لیگ آزادگان خواهند بود

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: دو تیم به نمایندگی از فوتبال قم در مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ بهرامی گفت: علاوه بر اینکه یک سهمیه از سال گذشته برای حضور در لیگ برتر فوتبال داریم، در رقابت های  این فصل هم یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان قم در این  دوره حضور میابد. 

وی افزود: در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در دسته سوم که معمولا از شهریور ماه آغاز می‌شود و  سازمان لیگ آزادگان متولی برگزاری آن است این مسابقات با حضور تیم‌های مدعی صعود به دسته دوم برگزار خواهد شد. 

کریم بهرامی اظهار کرد: نمایندگان قم باید از هم اکنون تمرینات خود را آغاز کنند به خاطر اینکه همه نمایندگان ادعای صعود کردن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارند. 

وی اضافه کرد: تیم‌های فوتبال وحدت و هما 2 نماینده فوتبال قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان هستند که باید با تمام توان خود برای حضور در لیگ به میدان بروند. 

بهرامی در ادامه گفت: بنابراین از هر دو نماینده فوتبال استان قم یعنی تیم‌های وحدت و هما انتظار داریم با تلاش فراوان و برنامه‌ریزی مناسب و تمرینات منظم در لیگ برتر فوتبال حضور یافته و برای صعود به دسته بالاتر تلاش کنند. 

رئیس هیئت فوتبال استان قم ابراز کرد: تیم هما در مسابقات فصل 1393 در لیگ برتر فوتبال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد تا بدین ترتیب نماینده قم در لیگ آزادگان شود و ضمن اینکه تیم وحدت قم با سقوط از دسته دوم دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. 

بهرامی در پایان گفت: تیم‌های رده‌های سنی دیگر(نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) نیز بعد از برگزاری مسابقات لیگ باشگاه‌های استان قم و مشخص شدن تیم قهرمان، به نمایندگی از استان در لیگ‌ منطقه‌ای حضور یافته و به مصاف حریفان خود می‌روند.
 
انتهای پیام/ ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.