سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار صفادشت به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

پروژه آب رسانی اختر آباد و بی بی سکینه تامین اعتبار شد

بخشدار صفادشت گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده پروژه‌ مجتمع آب رسانی اختر آباد و دهستان بی بی سکینه (ع) تامین اعتبار شد.

ناصر انصاری بخشدار صفادشت در گفت‌و‌گو در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دغدغه جدی مجموعه تحت مدیریتی خویش به منظور تامین‌ آب شرب روستاهای بخش صفادشت شهرستان ملارد، اظهار کرد: به دلیل بُعد مسافت و محدودیت در سفره‌های زیر زمینی آب، تامین‌ آب شرب مناطق دور افتاده، امری دشوار است که با عنایت پروردگار و همدلی مسئولان ذیربط، اعتبار مطلوبی برای پیگیری پروژه آب رسانی به روستای اختر اباد و بی بی سکینه (ع) تامین شده است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات مورد نیاز باری روستای امیر آباد و مجتمع آب رسانی یوسف‌ آباد قوام نیز پیش بینی شده که در صورت تخصیص منابع، مشکلات در آینده در حوزه آب شرب به نحو قابل توجهی کاهش می‌یابد.

انصاری در پایان تصریح کرد: بهره برداری از سایت بازیافت پسماند اختر آباد با همیاری سازمان پسمناد از دیگر اولویت‌های جدی بخشداری صفادشت است که به منظور تحقق آن نهایت تلاش خویش را به کار می‌گیریم که البته افتتاح این طرح زمان بر است اما از الزامات این محدوده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.