سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری در جمع خبرنگاران:

عاملان حمله به علی مطهری به دستگاه قضایی معرفی می‏‌شوند / آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی

قائم مقام وزیر کشور گفت: رئیس جمهور در این زمینه کمیته‏‌ای را مشخص کرده است و این کمیته در حال بررسی ماجرا است و تصمیم اولیه در کمیته مزبور بر این شد که کسانی که در فیلم در اختیار وزارت کشور مشخص هستند و اتهاماتشان نیز تا حدودی معلوم است، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری"، قائم مقام وزیر کشور در حاشیه مراسم ترحیم "سکینه ضیایی" همسر مرحوم آیت‏ الله روح‏ الله خاتمی با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی گفت: در وزارت کشور کارها در مسیر کارشناسی قرار دارد و چند نفر نیز مطرح هستند اما هنوز به نتیجه نرسیده‏ ایم.

وی در خصوص گزینه‏‌های مطرح برای استانداری مرکزی اظهار داشت: من در خصوص گزینه‏ ها اطلاعی ندارم و آقای رحمانی‏ فضلی وزیر کشور است و ارتباط بیشتری دارد ولی تا آنجا که کارها از مسیر کارشناسی بوده، هنوز درباره انتخاب استاندار مرکزی به جمع ‏بندی نرسیده‏ ایم.

امیری در ادامه و در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت اعتراض برخی اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران مبنی بر تقلب در انتخابات این حزب ابراز کرد: کمیسیون ماده 10 احزاب ملاحظاتی را در خصوص استعلامات برخی اعضا داشته است و قرار بر این شده که این استعلامات تکمیل گردد.

قائم مقام وزیر کشور پیرامون آخرین وضعیت عاملان حمله به علی مطهری در شیراز گفت: رئیس جمهور در این زمینه کمیته‏‌ای را مشخص کرده است و این کمیته در حال بررسی ماجرا است و تصمیم اولیه در کمیته مزبور بر این شد که کسانی که در فیلم در اختیار وزارت کشور مشخص هستند و اتهاماتشان نیز تا حدودی معلوم است، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی افزود: در این باره ظاهراً سه نفر تحت قرار هستند و بقیه هم احضار خواهند شد و تا آخر هفته آینده گزارش کمیته آماده خواهد شد.

امیری درباره چرایی تأخیر در معرفی عاملان حمله به علی مطهری گفت: تا الان این مقدار کاری که انجام شده، قابل قبول است و قبل، بعد و حین حادثه را بررسی کرده‌‏ایم. دستور دکتر روحانی هم بر این بوده که آن‏هایی که در این ماجرا تقصیر دارند یا مقصر هستند یا این که عوامل دیگری نیز کم کاری کرده‌‏اند و دستور وی جامع بود.

قائم مقام وزیر کشور در خصوص به شهادت رسیدن 8 مرزبان ناجا در مرز پاکستان و آخرین پیگیری دولت در این باره گفت: آقای استاندار به همراه آقای ظریف در سفر به پاکستان حضور داشتند و یکی از موضوعات مورد بحث در آنجا همین مسئله بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت عاملان اسیدپاشی در اصفهان خاطرنشان کرد: عاملان این حادثه هنوز شناسایی نشده‏‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.