سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مادران شهدای منطقه 3 در روز ولایت حضرت فاطمه زهرا "س"/تقدیر از کارگردان نمونه زن منطقه 3 در بوستان بهشت مادران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 گفت: پس از تجلیل از مادران شهرداری منطقه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا "س"، فروردین ماه نیز از کارگران نمونه زن در بوستان بهشت مادران تقدیرشد.


مهدی پیر هادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه  3 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه  زهرا "س" اظهار کرد: در آستانه سالروز ولادت حضرت  فاطمه  زهرا "س"، از مادران  شهدا  در قالب طرح  مادران  آسمانی به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معرز شهدا تقدیرشد.

وی افزود: مسئولان شهری منطقه 3 تهران  در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور در محل زندگی والدین شهدا والدین شهدا از مادران  آنها تجلیل  کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 درباره مضامین  این  برنامه گفت: در این  برنامه از 150 مادر شهید ساکن منطقه 3 تقدیر شد و با وجود آن که مادران شهدا به عنوان الگو‌های واقعی زن در جامعه امروزی به شمار می‌روند در دوران جنگ  تحمیلی نیز این زنان ایثارگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی از  عزیزترین‌های خویش  گذشته و بر داغ فراغ ایشان صبر پیشه کردند که در این مسیر همواره پیرو حضرت  زهرا "س" هستند.

پیرهادی ادامه داد:امروز نیز در بوستان بهشت مادران  از کارگران  نمونه زن  تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، تجلیل ، مادران ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.