سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمول یک:

هلموت مارکو: ردبول از مرسدس عقب تر است

مارکو عنوان کرد در حال حاضر به میزان قابل توجهی از مرسدس عقب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مارکو گفت: اگر اتفاق تازه‌ای در زمینه قوانین جای مسابقات رخ ندهد، این اختلاف هیچ گاه کمتر نخواهد شد، ردبول که فصل را بسیار سخت آغاز کرده است در حال حاضر با اختلاف 67 امتیاز از مرسدس در رده ششم جدول قهرمانی فصل حضور دارد.

مارکو قبل از برگزاری گرندپری چین تاکید کرد: به میزان قابل توجهی از مرسدس عقب تر هستیم آنها خیلی راحت در فرمول یک حکومت می کنند، موتور، سیستم هیبرید و در دیگر سیستم ها به طرز باور نکردنی ای پیشرفت کردند.

وی در ادامه افزود: به غیر از این اتومبیلی دارند که می تواند راحت با آن در پیست ها رانندگی کند الان وضعیت واقعی مرسدس این است.

مارکو اشاره کرد:‌ این وضعیت هم تا زمانی ادامه دارد که قوانین در این مسابقات تغییر کنند اگر وضعیت مانند ملبورن باشد، همه چیز برای ما سریع تغییر می کند، ما در مالزی هم رقابت آسانی نخواهیم داشت.

مارکو اضافه کرد: مشخص نیست چقدر طور می کشد که بتوانیم یک راه حل خوب برای این موضوع پیدا کنیم این فصل یا فصل آینده، هنوز مشخص نیست.

وی در آخر خاطر نشان کرد: فصل 2015 برای تیم ردبول یک فلاکت بزرگ است و نمی توانم بگویم چقدر حیرت زده شده ام، تیم ردبول از تیم جونیور خودمان پایین تر و در رده ششم جدول قهرمانی فصل هستیم، رنو کار زیادی می کند و به ما قول داده است که دوباره وضعیت درست شود و تیم ردبول به روزهای سابق خود باز گردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.