سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همدلی میان دولت و ملت، شاهرگ کلیدی تحقق اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما هر آنچه که ابزار قانون و مکانیزم داشته باشیم اگر بین دولت و مجلس همنوایی و هم صدایی وجود نداشته باشد امکان تحقق برنامه‌ها میسر نخواهد شد.

سیدموسی موسوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نامگذاری سال با نام همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: از منظر کارشناسی باید شعار امسال مورد آنالیز قرار دهیم هر فرد فنی و آشنا به مسائل کشور و منطقه منصفانه درمی یابد که این نامگذاری به جا بوده است.

وی تصریح کرد: ما هر آنچه که ابزار قانون و مکانیزم داشته باشیم اگر بین دولت و مجلس همنوایی و هم صدایی وجود نداشته باشد امکان تحقق برنامه‌ها میسر نخواهد شد.

موسوی تاکید کرد: اگر دولت در یک مسیر حرکت کند و مجلس در مسیر دیگر، در این صورت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود توان دولت منبعث از ملت است در نتیجه بایستی این دو در کنار هم باشند که بتوان برای رسیدن به اهداف مورد نظر شتاب بخشید.

عضو کمیسیون مجلس افزود: مردم بایستی به برنامه‌های دولت اعتماد داشته باشند دولت به پشتوانه و اعتماد خواص و عوام جامعه چه به لحاظ فکری و چه به لحاظ دیپلماسی، تحمل مشکلات مردم را داشته باشند فرزندان انقلاب یک تنه همچون دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانیان ایستاده تا جاییکه توانستند در بسیاری از مواقع حرف منطقی خود را به کرسی بنشانند.

موسوی با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی تا زمانی بخش خصوص به معنای واقعی ورود پیدا نکنند و سرمایه را در تولید کشور به کار نگیرند دولت با اعتبارات محدود و منابع کم امکان ندارد در تمام زمینه‌ها سرمایه‌گذاری کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دولت در جاهایی موفقیت یا شکست‌هایی را کسب کرد باید صادقانه به مردم گزارش دهد تا مردم اعتمادشان به آنها سلب نشود بنابراین تنها رمز موفقیت این شعار همدلی و همصدایی بین دولت و ملت است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.