سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری همایش ملی کارآفرینی و اشتغال به میزبانی تایباد

فرماندار تایباد از برگزاری همایش ملی کارآفرینی و اشتغال در مناطق مرزی به میزبانی این شهرستان در اوایل اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ شرافتی راد با بیان اینکه هم اینک بیشترین مراجعات به فرمانداری ازجوانان جویای کاری است که زمینه اشتغال در شهرستان برایشان فراهم نیست، اظهار کرد: مقدمات برگزاری این همایش ملی با شرکت 400 نفر میهمان فراهم شده، لذا ضرورت دارد مسوولان و دست اندرکاران با برگزاری هرچه مطلوبتر این همایش، خروجی مطلوبی برای اشتغال زایی فراهم و زمینه های ایجاد اشتغال مرز نشینان را در منطقه ایجاد کنند.

وی با انتقاد ازین که منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در حد بارانداز کار می کند و عملا برای اشتغال مردم مرزنشین تمهیدی دیده نشده است، اظهار کرد : متأسفانه همه شهرستان ها، تجار و شرکت های بین المللی از موقعیت مرزی گمرک بین المللی دوغارون استفاده می کنند ولی مرزنشینان ما در سخت ترین مشکلات اقتصادی به سر می برند.

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون قدیمی ترین و فعالترین مرز دو کشور ایران و افغانستان است که به وسعت بیش از هشت هزار هکتار در شرقی ترین سرحد خراسان رضوی واقع شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضاحق شناس
۱۱:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۴
لطفادعوتنامه وعناوین مقالات وبرنامه زمانبندی همایش جهت اطلاع ومشارکت اساتیدومشاورین کارافرینی واشتغال پایدار این استان ارسال گردد