سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بزرگنمایی تخلف آژانس‌های هواپیمایی در ایام عید/ فروش چارتری قانونی است

دبیر انجمن آژانس‌های مسافرتی هواپیمایی از قانونی بودن فروش چارتری بلیت خبر داد و گفت: متأسفانه سازمان هواپیمایی کشوری تخلفات آژانس‌های هواپیمایی را بزرگنمایی کرده است.

کرمانی دبیر انجمن آژانس‌های مسافرتی هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در ایام عید تخلفی در خصوص گران‌فروشی بلیت صورت نگرفته است گفت: متأسفانه در این حوزه بخش‌های دولتی به شدت دخالت می‌کنند و موضوع تخلفات آژانس‌های مسافرتی را پررنگ جلوه می‌دهند.

کرمانی افزود: در ایام عید بازرسان بسیاری از انجمن، قیمت بلیت‌ها را نظارت و کنترل می‌کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: بحث آزادسازی قیمت‌ها طبق قانون پنجم توسعه باید از سال‌های گذشته انجام می شد ولی به دلیل دخالت‌های بیش از حد دولت این موضوع انجام نشده است.

دبیر انجمن آژانس‌های مسافرتی هواپیمایی افزود: با واگذاری بسیاری از بخش‌های دولتی به بخش‌های خصوصی دخالت‌ در حوزه‌های واگذار شده غیر قانونی است.

کرمانی اظهار داشت: فروش تور یا چارتر به هیچ عنوان غیرقانونی نیست بلکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته فروش چارتری وجود دارد و دولت نباید از این موضوع سوء‌استفاده کند.

وی با اشاره به عدم تصویب آیین‌نامه حقوق مسافران از سوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: متأسفانه سازمان هواپیمایی کشوری بعد از گذشت یک سال هنوز نتوانسته این آیین‌نامه که هم حقوق مسافران هم حقوق شرکت‌های هواپیمایی که در آن است را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، تخلف ، آژانس ، چارتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.