سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ورود قطار گردشگری خارجی به شیراز

سومین قطار گردشگری خارجی 23 فروردین وارد شیراز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: سومین قطار گردشگری خارجی در قالب دو گروه و متشکل از 128 نفر گردشگر، 20 فروردین از مرز ریلی رازی خوی در شمال آذربایجان غربی وارد کشور می شود.

احمد رضا زارع افزود: گروه اول از این تور گردشگری که شامل 72 نفر است با قطار عقاب طلایی مجارستان ابتدا وارد کشور ترکیه شده و بعد از بازدید از این کشور وارد ایران می شوند.

وی بیان کرد: مقاصد گردشگری این تور در ایران، شهرهای تبریز، زنجان، یزد و اصفهان است و سپس در تاریخ 23 فروردین ماه وارد شیراز شده و در مدت یک روز از شهرستان سعادت شهر، تخت جمشید و جاذبه ها و مکان های گردشگری شیراز بازدید می کنند.

معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: این گروه گردشگری بعد از بازدید از شیراز به تهران سفر می کنند و بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر، از آنجا با هواپیما به مجارستان بازمی گردند.

وی اظهار کرد: گروه دوم این تور گردشگری شامل 56 نفر است که پس از خروج گروه اول از ایران، با هواپیما از مجارستان وارد ایران می شوند.

زارع اضافه کرد: این گروه ابتدا به بازدید از مکان های دیدنی شهرهای تهران، مشهد، یزد و اصفهان می پردازند و سپس در مدت یک روز از تخت جمشید و جاذبه های گردشگری شهر شیراز باردید می کنند.

معاون بهره برداری اداره کل راه آهن فارس گفت: گروه دوم، پس از خروج از شیراز به زنجان و تبریز سفر می کنند و در تاریخ 31 فروردین ماه از مرز ریلی رازی خوی، با قطار شرکت عقاب طلایی مجارستان ابتدا به ترکیه سفر می کنند و بعد از بازدید از این کشور به مجارستان باز می گردند.

زارع در پایان افزود: گردشگران سومین قطار گردشگری خارجی از کشورهای آمریکا، اروپا و آسیای شرقی هستند و این شیوه گردشگری سبک جدیدی از گردشگری است که برای مردم جهان جاذبه بسیاری دارد و همکاری ایران با این گروه در چارچوب تعامل سازنده با جهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: ورود ، قطار ، گردشگری ، خارجی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.