سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک هواداران به برانکو و باقری و تشکر از نژادفلاح؛

رضایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از امکانات ورزشگاه درفشی‌فر

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه بازدید از ورزشگاه اختصاصی باشگاه پرسپولیس، رضایت خود از امکانات موجود در ورزشگاه درفشی‌فر را اعلام داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد حسین نژاد فلاح و برانکو و دستیارانش پس از برگزاری مراسم معارفه در اردو به ورزشگاه درفشی فر آمدند و بازدیدی از تمامی بخش‌های ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس داشتند.

برانکو پس از مشاهده زمین چمن از کیفیت آن اعلام رضایت کرده و در حاشیه بازدید از زمین، رختکن تیم‌های میزبان و میهمان، اتاق مربیان، اتاق پزشکی و تدارکات، کلینیک مجهز درفشی‌فر و سالن بدنسازی و سونا و استخر رضایت خود را با بکار بردن کلمه وری گود اعلام داشت.

برانکو به نژادفلاح گفت: برای یک مربی برخورداری از امکانات خوب تمرینی یک دغدغه بزرگ است و امروز بنده با مشاهده این امکانات چنین دغدغه‌ای نخواهم داشت. امیدوارم کیفیت زمین چمن همین گونه حفظ شود و حتی بهتر از این شود، از امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، استخر و سونا، کلینیک و اتاق پزشکی و دیگر امکانات رضایت کامل دارم و به شما و باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم که از چنین امکاناتی برخوردار هستید و امیدواریم بتوانیم همه با تلاش و همدلی روزهای خوبی را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و در این آزمون بزرگ موفق باشیم.

در حاشیه بازدید از درفشی فر بالغ بر 10 هوادار که از حضور برانکو در ورزشگاه درفشی فر مطلع شده بودند با وی و دستیارانش عکس یادگاری گرفته و لحظاتی نیز با او گفتگو کرده و برایش آرزوی موفقیت کردند.

هواداران همچنین سوالاتی را از نژادفلاح پرسیده و خوشحالی خود را از آمدن برانکو و حضور کریم باقری در کادر فنی اعلام داشتند. هواداران با مشاهده کریم باقری او را محاصره کرده و به وی تبریک گفتند. کانون هواداران باشگاه بنرهایی را در ورزشگاه درفشی فر نصب کرده بود. متن این بنرها خوشامدگویی به برانکو، اعلام حمایت از وی و ابراز امیدواری نسبت به سربلندی پرسپولیس بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، پرسپولیس ، برانکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.