سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالاخره چه کسی دستیار پرفسور می شود؟!

شانس بالای کریم باقری برای دستیاری برانکو

گمانه زنی ها در مورد دستیار ایرانی برانکو سرمربی جدید پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هومن افاضلی، علی کریمی، مهدوی کیا، وحید هاشمیان، افشین پیروانی و کریم باقری گزینه‌هایی هستند که برای دستیاری برانکو مطرح شدند اما هنوز هیچکدام از اینها قطعی نشدند.
 
هومن افاضلی که در اولویت آخر دستیاری برانکو مطرح شده، بیان کرده است: شش سال که دستیار نیستیم و حاضر نیستم دیگر به عنوان دستیار کار کنم، علی کریمی دیگر گزینه مطرح شده برای دستیاری برانکو است اما جادوگر هم به علت اختلاف با برانکو و لگدی که به ساک ورزشی در جام جهانی 2006 زد احتمال همکاری‌اش با برانکو کم است.
 
مهدی کیا هم کلاس مربیگری را بهانه کرده است و گفته که قصد دارد کار مربیگری را با نوجوانان هامبورگ شروع کند.
 
از میان گزینه های مطرح، حسین عبدی و کریم باقری، باقی می مانند که حسین عبدی با توجه به کدورتی که از نژاد فلاح به علت برکناری درخشان و نوع انتخاب برانکو دارد فرصت خواسته تا بعد از بازی با النصر صحبت کند، باشگاه پرسپولیس با افشین پیروانی هم برای دستیاری برانکو صحبت کرده اما وی نیز این پیشنهاد را رد کرده و نپذیرفته است.
 
در حال حاضر شانس کریم باقری نسبت به دیگر گزینه ها بیشتر است، باقری خودش دوست دارد به پرسپولیس باز گردد وی فقط منتظر دعوت باشگاه است.
 
برانکو و نژادفلاح امروز جلسه ای با هم دارند و در این جلسه هم اسم کریم باقری برای دستیاری مطرح می شود، اگر برانکو تاکید کند بلافاصله برای همکاری با کریم باقری مذاکره صورت می گیرد که این موضوع هم بعد از بازی با النصر انجام می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، پرفسور ، باقری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.