سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی آزمایشی واحد تصفیه گوگرد پالایشگاه نفت آبادان

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با بیان اینکه واحد تصفیه بنزین این پالایشگاه نیز تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد، گفت: با راه اندازی این واحد، واحد تصفیه گوگرد از حالت آزمایشی خارج و با ظرفیت کامل بهره برداری خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: این واحد خوراک واحد قدیمی تصفیه گوگرد پالایشگاه نفت آبادان را که هم اکنون غیر فعال است، تصفیه می کند.

سعید محجوبی با بیان اینکه واحد تصفیه بنزین این پالایشگاه نیز تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: با راه اندازی این واحد، واحد تصفیه گوگرد از حالت آزمایشی خارج  و با ظرفیت کامل بهره برداری خواهد شد.

به گفته وی، گاز واحد تصفیه بنزین برای پالایش به واحد تصفیه گوگرد جدید ارسال خواهد شد.

به گزارش شانا، واحد تصفیه گوگرد وظیقه تبدیل گاز گوگرد به گوگرد خشک را بر عهده دارد و پالایشگاه آبادان با رویکرد سالم سازی محیط زیست به ساخت واحد جدید در این شرکت اقدام کرده است.

برپایه این گزارش واحدها تصفیه بنزین و تصفیه گوگرد بخشی از طرح فاز سه پالایشگاه آبادان محسوب می شود که مدتی است در حال اجراست.

گفتنی است با راه اندازی فاز سوم پالایشگاه آبادان، شهرهای آبادان واهواز از بنزین یورو ٤ بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.