سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملایی: می خواهم اولین جودو کاری باشیم که در المپیک مدال می‌گیرد

دارنده اولین مدال برون مرزی جودو ایران در سال 94 گفت:‌ تمام تمرکزم را روی المپیک گذاشته‌ام و می‌خواهم اولین جودوکاری باشیم که در این روزها مسابقات مدال می‌گیرد.

سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: بعد از کسب مدال برتر در رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه فکر می‌کنم تا حدود زیادی موفق شده‌ام و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارم و اکنون تمرین‌های خود را بیشتر می‌کنم تا در میدان های مهم‌تر مدال‌های خوش رنگ‌تر را کسب کنم.

وی ادامه داد: در مسابقات ترکیه چهار حریف از ترکمنستان، اکراین، ازبکستان و برزیل را با ضربه فنی شکست دادم اما متاسفانه در برابر نماینده برزیل از ناحیه کتف دچار آ‌سیب دیدگی شدم و در مرحله نیمه نهایی برابر حریف اماراتی نتوانستم کارایی لازم را داشته باشم.

ملایی درباره مسابقه رده بندی و کسب مدال گفت:‌ در مرحله رده بندی حریفی از بلژیک را پیش رو داشتم که هفته قبل در گرجستان به  مدال طلا رسیده بود با وجود مصدومیت انگیزه بالایی داشتم تا پیروز شوم و دست خالی بازگردم، خدا را شکر این اتفاق افتاد هر چند بسیار ناراحتم که آسیب دیدگی اجازه نداد به طلا برسم که فکر می‌کنم استحقاقش را داشتم.

ملی پوش جودو ایران که به تازگی وزن خود را تغییر داده و در 81 کیلوگرم مبارزه  می‌کند در این خصوص تصریح کرد: در وزن 81 کیلوگرم راحت‌تر مبارزه می‌کنم زیرا مجبور نیستم قبل مسابقه وزن زیادی کم کنم، این مسابقات اولین تجربه برون مرزی من در یک وزن بالاتر بود و نشان داد که می‌توانم در این وزن موفق باشم.

وی تاکید کرد: برنامه بعدی من این است که با بیشتر کردن حجم تمرینات به مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا برسم و پس از آن هم برای کسب سهمیه المپیک مبارزه می‌کنم می‌خواهیم اولین کسی باشم که در جودو ایران مدال المپیک کسب می‌کنم.

ملایی در انتها به نقش تمرینات مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی در موفقیتش اشاره  کرد و گفت:‌ از زارعیان بسیار تشکر می‌کنم تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتیم و در بهبود عملکرد من تاثیر به سزایی داشت.

لازم به ذکر است سعید مولایی در وزن جدید خود یعنی 81 کیلوگرم به جایگاه 101 رنکینگ فدراسیون‌ جهانی صعود کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملایی ، جودو ، مدال ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.