سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی:

از آمدن برانکو خوشحالم/ناخواسته‌ به سپاهان آمدم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور برانکو به نفع فوتبال ما خواهد بود و باید بگویم که از آمدن وی خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: باید بگویم که همان طور که می‌دانید قصد کار کردن در این فصل را نداشتیم. وضعیت جسمانی‌ام به گونه‌ای بود که پایم را عمل کرده بودم و قرار بود که پای دوم خود را نیز عمل کنم اما متاسفانه بر خلاف اعتقادم عمل کردم و الان هم از حضور در سپاهان پشیمان نیستم چون انتخاب درستی انجام داده‌ام در هر صورت نمی‌خواستم که در آن فضایی که من برده شده بودم این نگاه باشد که من منتظر سمت سرمربی گری تیم من هستم و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردم چه برسد الان و در  آینده هم درباره سرمربیگری تیم ملی فکر نخواهم کرد.

*به فکر سرمربیگری تیم ملی نیستم

وی ادامه داد: باید بگویم که ناخواسته و بر خلاف میل و اعتقادم به دنبال این بودم که با توجه به شرایط جسمانی‌ام اولین پست پیشنهادی را قبول مسئولیت کنم و کار خود را دنبال نمایم که این پیشنهاد از سوی تیم سپاهان صورت گرفت و من وارد فضایی شدم که 7 هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته بود و باتوجه به اینکه تیم سپاهان بزرگ است و قهرمان دارد و در سطح کشور خود نمایی کرده تنها به نسبت کمک به این تیم آمدم تا توانایی‌های خود را در اختیار این تیم قرار دهم و از این موضوع خوشحال هستم.
 
فرکی تصریح کرد: در فوتبال طرف دوم ما و یکی از رکن‌های اساسی هواداران هستند و قرار نیست که نتایج اخیر سپاهان را برای هواداران توجیه نمایم اما با تمام قوا و عشق به همراه همکارانم‌ به کار خود ادامه خواهم داد اما همان طور که می‌دانید در فوتبال نتیجه گیری متفاوت خواهد بود به طور مثال یک دونده هر نتیجه‌ای که کسب می‌کند شکست و پیروزی به خود او باز خواهد گشت اما در ورزش‌های تیمی همانند فوتبال باید تلاش کرد تا بتوانیم موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم تا از این طریق هواداران نیز خوشحال شوند اما متاسفانه از زمانی که من به تیم آمدم آن چیزی باید باب میل باشد نبوده ولی در هر صورت قبول کردم که با شرایط پیش آمده به کار خود ادامه دهم و ما مشکلات زیادی را از همان ابتدا از جمله نبود بازیکنانی همچون حسین زاده، حمودی و محرم نویدکیا که 3 بازیکن تاثیر گذار تیم هستند اما در هر صورت ما تمام تلاشمان را کردیم تا نتایج خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: باید بگویم باخت تیم ما در مقابل تیم صبای قم در شرایط حساسی اتفاق افتاد و ما متاسفانه در چندین بازی گرفتار شدیم و آن طور که باید نتوانستیم عملکرد خوبی را کسب کنیم و اتفاقاتی در تیم رخ داد که هیچ کدام به نفع تیم نبود و وجود محرومیت‌ها از جمله دروازه‌بان ما که باعث شد این نتیجه رقم بخورد. 
 
*رحمان احمدی از اخراج خود ناراحت است

وی افزود: متاسفانه رحمان احمدی، دروازه بان تیم ما به خاطر اخراج خود در مقابل تیم صبای قم ناراحت است ولی درهر صورت در فوتبال لحظاتی پیش می‌آید که ما هیچ راهی برای رخ ندادن آن صحنه نداریم و این چندمین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد و باید به دروازه‌بان کمک شود تا بتواند شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کند. 
 
فرکی بیان کرد: جا دارد که تشکر ویژه‌ای از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان داشته باشیم چرا که حضور آنها همیشه باعث دلگرمی تیم می‌شود و در کل هوادار اگر نباشد فوتبال هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت و از هواداران می‌خواهم که صبورتر باشند و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی را از خود به اجرا بگذاریم. 
 
سرمربی تیم سپاهان افزود: باید بگویم که تعطیلی مسابقات به هیچ عنوان به نفع ما نبود و تیم با وجود این مسائل آسیب دید و با توجه به فاصله زمانی که در زمان بازی‌ها و بازیکنان ملی پوش ما در اختیار تیم نبودند همه این مسائل دست به دست هم داد تا تیم نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. 
 
*فولاد و سپاهان تفاوت زیادی با هم دارند

وی افزود: تیم سپاهان با تیم فولاد تفاوت‌های زیادی دارد در تیم فولاد بازیکنی که ملی پوش باشد به غیر از این اواخر نبود و در این تیم برنامه ‌ها و انتخاب ها بر اساس تصمیمات من بود اما امسال بر خلاف اعتقادم بین راه به تیم سپاهان آمدم.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند و تمام تلاشمان این است که تیم در بازی‌های آینده بتواند نتایج خوبی را رقم بزند و انتظار دارم که هواداران خود را از ما جدا ندانند و در بدترین شرایط کمک حال ما باشند.

وی درباره حضور برانکو تصریح کرد: باید بگویم که حضور برانکو به نفع فوتبلا ما خواهد بود و حس خوبی به این فرد دارم چرا که همکاری خوبی در گذشته با برانکو داشته‌ام و در حال حاضر دیدار ما بعد از 9 سال قرار است که رخ بدهد و رویارویی زیبایی با برانکو در بازی سپاهان - پرسپولیس خواهم داشت و اصلا فکر نمی‌کردم که دیدار بعدی من با برانکو در چنین فضایی اتفاق بیفتد. برانکو از لحاظ فنی و شخصیتی زحمات بسیار زیادی برای فوتبال کشید اما رفتار و برخورد خوبی با وی صورت نگرفت و همیشه از برخی مسائل در فوتبال دلگیر بودم که چرا ما استقبالمان از مربیان خوب است اما بدرقه ما از این افراد جالب نیست. امیدوارم ما همیشه در فوتبالمان استقبال خوبی از افراد فوتبال انجام دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.