سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی انجام شد؛

تیراندازی شبانه ناوهای ایرانی به اهداف هوایی در "دریای عمان "

ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی در ادامه مأموریت خود شب گذشته طی تمرینی در چندین نوبت به اهداف هوایی تیراندازی کرد.


به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی در ادامه مأموریت خود شب گذشته طی تمرینی در چندین نوبت به اهداف هوایی تیراندازی کرد.

ناو گروه سی و سوم اعزامی نیروی دریایی ارتش متشکل از "ناو لجستیک بندرعباس" و "ناو موشک انداز شهید دریابان نقدی" در مراحل پایانی مأموریت خود در آب‌های آزاد و جنوب شرق آسیا، به انجام تمرینات عملیاتی رزمی در "دریای عمان" پرداخت.

از آنجا که یکی از اهداف اصلی ناوگروه های اعزامی نداجا به آب‌های آزاد، حراست از خطوط مواصلاتی و محافظت از کشتی‌های تجاری در برابر خطرات است، تمرین تیراندازی و مقابله با اهداف هوایی یکی از عملیات‌های مهم در طول این مأموریت‌هاست.

در ناوگروه سی و سوم نیز این تمرین با هماهنگی و دقت بالای کارکنان صورت گرفت و شب گذشته در چندین نوبت به اهداف هوایی تیراندازی شد.

در این تمرین شبانه چهار قبضه توپ 20 میلی میتری از "ناو بندرعباس" و سامانه‌های توپ 40 میلی متری و 20 میلی متری "ناو نقدی" اقدام به تیراندازی کردند.

پیش از انجام این تمرین، پیام واضح و روشنی حاوی زمان دقیق (تاریخ و ساعت) و نیز موقعیت جغرافیایی محل تیراندازی به زبان لاتین بر روی کانال عمومی به اطلاع همه شناورهای موجود در منطقه رسیده و پس از اطمینان از ایمن بودن منطقه، اقدام به انجام مأموریت می‌شود.

ناوگروه سی و سوم اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش مأموریت خود را از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده و تاکنون در بنادر کشورهای "سریلانکا"، "اندونزی" و "هند" پهلو گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.