سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در نشست هم‌اندیشی احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور:

نقطه اوج تأثیرگذاری ایران در منطقه/ مشکلات کشور یک شبه حل نخواهد شد

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران گفت: امسال سالی بود که تأثیرگذاری ایران در منطقه به اوج خود رسید و از طرف دیگر مسائل مهمی مانند بحث هسته‌ای و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز به همدلی و همزبانی از سوی دولت و مردم دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «عباس‌پور» دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در دومین نشست هم‌اندیشی معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی با دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: امسال سالی بود که تأثیرگذاری ایران در منطقه به اوج خود رسید و از طرف دیگر مسائل مهمی مانند بحث هسته‌ای و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز به همدلی و همزبانی از سوی دولت و مردم دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران ادامه داد: نماد یک ملت مجلس آن است و احزاب باید از مجلس بخواهند که از تاختن به تیم مذاکره‌کننده دست بردارد و باید تلاش کرد شرایطی را فراهم کنیم تا در میان مسئولین در جامعه همدلی و همزبانی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت باید با شهامت برای حل مشکلات داخلی اقدام کند و مردم ایران باید بدانند که مشکلات کشور یک شبه حل نخواهد شد و نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مجلس ، وزارت کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.