سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبال ملی در یک قدیمی تصمیم بزرگ؛

مسئولان موفق به حفظ کی‌روش می‌شوند؟

حفظ کی‌روش از دو جهت منطقی به می‌رسد چرا که این موضوع هم به نفع خودش و هم به نفع فوتبال کشورمان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی ایران و کار با فوتبال ایران بهترین گزینه کاری برای کی‌ روش در سطح جهان است به علت اینکه بعد از گذشت چهار سال با همه ویژگی‌ و خصوصیات روحی  و روانی فوتبال ایران آشنا شده است. همچنین آشنایی کاملی به لیگ ایران پیدا کرده و لایه‌های دوم و سوم فوتبال ایران را دیده و می‌شناسد حتی در مورد لیگ دسته یک و دو ایران نیز شناخت پیدا کرده است. آگاهی و اشراف خوبی بر تیم ملی جوانان و امید کشورمان دارد. کی روش با این فوتبال تا جام جهانی هم رفته است، وی با  این فوتبال توانسته  تیم ملی کشورمان را مقابل تیمهای مطرح آسیایی به موفقیت برساند. 
 
به این دلایل این محیط  کاری مناسبترین محیط کاری برای کی روش است،  ما از آن طرف از نظر مسئولان فوتبال ما هم با توجه به شرایط کنونی تیم ملی بهترین گزینه کسی است که همین  شرایط ذکر  شده را داشته  باشد. علاوه بر اینکه تیم ملی در یک حالت دگر کسی قرار گرفته است به خصوص با خداحافظی جواد نکونام به نظر می‌رسد کاراکتر و ساختار میانه میدان باید به طوری تغییر کند. همه  این دلایل نشان م‌دهد که هم فوتبال ما برای کی روش محیط کاری خوبی و هم کی‌روش برای فوتبال ما مورد خوبی است تا تیم ملی را اداره کند.
لذا بهترین است، فدراسیون از ماجراجویی دست بردارد و در این شرایط که پیش از یک ماه و نیم به شروع مقدماتی جام جهانی نمانده است. اخلاق خود را با اخلاق کی روش تطبیق دهد چون مربی جدید تا بخواهد پروسه آشنایی با تیم ملی تجدید سازمان تیم ملی، نظرات خاص خود به تیم ملی را دیکته کند بار هم  شاهد باخت به لبنان خواهیم بود.

گفتنی است: فردا روز سرنوشت سازی برای فوتبال ملی‌مان است چرا که در این روز تکلیف کی‌روش مشخص میشود. امیدواریم هرچه به صلاح فوتبال کشورمان  است فردا اتفاق بیافتد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: امید ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.