سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی استعفای درخشان؛

عبدی: خودمان هم شوکه شدیم/ بازی مقابل النصر اهمیت بالایی دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی درخشان در فاصله 2 روز مانده به جام های جهانی استعفا دادهمهماشوکه شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استعفای درخشان گفت: ما هم از این تصمیم شوکه شدیم و فکر نمی کردیم 2 روز قبل از بازی با النصر چنین اقدامی صورت گیرد.

قرار بود هر اتفاقی می افتد پس از بازی با النصر باشد. در هر صورت فردا قرار است جلسه‌ای برگزار شود و در این خصوص تصمیم بگیریم.

عبدی در مورد اینکه آیا با استعفای درخشان وی سرمربی تیم در بازی مقابل النصر می شود یا خیر؟ گفت: فکر نمی کنم مشکلی بوجود آید و امیدوارم درخشان برگردد، در هر حال مسئله مهم بازی با قدرت مقابل النصر است و مهم است چه کسی مسئولیت بگیرد. درخشان امور تصمیمش را می گیرد که چه کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی مقابل النصر برای ما خیلی مهم است و هواداران باید از این بازی لذت ببرند و من معتقدم بازی چهارشنبه اهمیت بسیار زیادی دارد و بازیکنان بدون هیچ استرسی باید به مصاف النصر بروند ما دو بازیکن تأثیرگذار خود را هم نداریم خود من به هیچ‌ قیمت حاضر نیستم بازی مقابل النصر را واگذار کنیم.

عبدی در مورد حضور برانکو در کادر فنی پرسپولیس گفت: در حال حاضر گفتن این مسایل فایدهای ندارد و اگر می خواهیم تیم مقابل النصر نتیجه بگیرد نباید اکنون این مسائل را مطرح کرده و حاشیه سازی کنیم.

وی در خصوص استفاده از مکانی گفت: اول اینکه امیدوارم درخشان برگردد و دوم اینکه من به اصولی معتقدم و اگر این ها رعایت شوند کار کردن با من آسان است ولی اگر اصول رعایت نشود کار کردن با من بسیار سخت است باید تمام عوامل منفی را از تیم جدا کنیم و هرکس در حیطه اختیارات خودش فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، درخشان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.