سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشتیانی : درخشان زودتر از اینها باید استعفا می داد

پیشکسوت پرسپولیس گفت : بهتر بود درخشان زودتر از اینها از تیم کنار می رفت و این مساله به نفع او بود.

آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره استعفای درخشان از پرسپولیس اظهار داشت : به نظر من بهتر بود که درخشان زودتر از اینها از تیم کنار میرفت و این موضوع به نفع خودش نیز بود و همان طور که نظاره گر هستیم باشگاه پرسپولیس بدون مدیر و هیات مدیره نمیتواند موفق باشد و در این مدت هم تمام مسئولیت ها و ز حمت ها بر عهده درخشان بود.
 
وی بیان کرد : باید بگویم بازیکنانی که در تیم پرسپولیس حضور دارند در حد تیم پرسپولیس نیستند و هر مربی هم که بخواهد هدایت آنها را بر عهده بگیرد به طور حتم با مشکلاتی روبرو می شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود : بازیکنانی که در تیم پرسپولیس حضور دارند با انجام یک سری از کارها باعث شدند که آبروی دیگر پرسپولیسی های قدیم نیز زیر سوال برود بازیکنی که به خودش اجازه انجام هر کاری را میدهد یک مربی بدون وجود مدیر چگونه میتواند با این موضوع کنار بیاید به همین خاطر درخشان باید خیلی وقت پیش از تیم کناره گیری می کرد.
 
وی درباره برانکو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس بیان کرد : به نظر من برانکو هم نمیتواند نقش موثری برای تیم داشته باشد چرا که یک مربی تنها 20 تا 25 نقش مهم در قهرمانی را دارد و 75 تا 80 دیگر را مهره که همان بازیکنان هستند انجام خواهند داد. باید بگویم برانکو که هیچ اگر بهترین مربی دنیا هم بیاید و هدایت تیم را بر عهده بگیرد نمیتواند تغییرات زیادی را در تیم ایجاد کند.
 
آشتیانی در خصوص انتخاب هدایتی به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همانطور که می دانیم هدایتی علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و در راستای اقتصادی میتواند کمک های زیادی به تیم پرسپولیس کند اما به نظر من بهتر است که بیشتر اعضای تشکیل دهنده هیات مدیره پرسپولیس فنی باشد تا بتواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.