سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنجال‌های زوج جوان بر سر جشن تولد فرزند

زن جوان وقتی دید که شوهرش برای دخترشان جشن تولد نمی‌گیرد راهی دادگاه خانواده شد و در خواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم برای دخترمان تولد نمی‌گیرد.

وی افزود:الان دو سال است که دخترمان به دنیا آمده است. سال اول تولدش هرچه از او خواستم که اولین سال به دنیا آمدن دخترمان را جشن بگیریم قبول نکرد و گفت که از مهمانی گرفتن خوشش نمی‌آید. ما آن سال کلی با هم دعوا کردیم و در آخر هم قول داد که سال بعد برای دخترمان جشن بگیریم. اما امسال هم باز شوهرم بهانه آورد و سر جشن تولد گرفتن برای دخترمان دعوا به راه انداخت.

زن جوان ادامه داد:الان یک هفته است که ما سر این موضوع با هم جنگ و دعوا داریم و زندگی برایمان جهنم شده است. راستش دیگر تحمل خودخواهی‌های شوهرم را ندارم و می‌خواهم برای همیشه از او جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی دستور احضار شوهر وی را نیز صادر کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.


انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
خدا عقلی به این خانم عنایت بفرمایید
یک مرد
۰۹:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
خانم گرامی به وضعیت جیب شوهرتان هم نگاه کرده اید . خب این اولین بچه تان است بچه بعدی چی ؟پسر یا دختر خواهر و برادر شوهرتان چی؟ نمی خواهید هدیه جشن تولد بخرید ؟ فرزندان برادر یا خواهر شماچه؟ هدیه تولد برای فرزندان نزدیکان چطور ؟ کادو عروسی هم که جای خود دارد و این رشته سر دراز دارد .........