سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درودگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کی‌روش خودش را بالاتر از مسئولان فوتبال می‌داند/اختلاف اسدی و کی‌روش باید در داخل برطرف شود

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: کی‌‌روش مربی بزرگ بین المللی است، اما خودش را بالاتر از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌داند.

صادق درودگر، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کی‌روش بر علیه دبیر کل فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ می‌کند که این اقدامش پسندیده نیست. این مربی دانش، هوش و توانمندی فوق العاده‌‌ای دارد، اما در چارچوب وظایفش کار نمی‌کند.
 
وی تصریح کرد: معتقدم اگر کی‌رووش تمام وقت در کنار تیم ملی نظارت داشته باشد می تواند به فوتبال کشورمان کمک کند. کی‌روش باید در چارچوب فوتبال ما احترام بگذارد.

عضو مجمع کمیسیون فوتبال گفت: به نظرم قرارداد کی‌روش باید حرفه‌ای شود، متاسفانه مسئولان که قرار داد کی‌روش را تنظیم کردند سهوی و عمدی هیچ تعهدات خاصی در بند قرار داد این مربی قرار ندارند. به هر حال باید یک بازنگری در قرارداد کی‌روش صورت بگیرد و شرایط جدیدی برای کی‌رووش در نظر گرفته شود.

وی درباره اینکه انگ دلالی به کی‌روش زده شده بیان کرد: من تا موقعی که مسئله‌ای برایم ثابت نشود درباره آن صحبت نمی‌کنم. همچنین در جلسه ای که کی‌روش با اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال داشته مذاکرات محرمانه بوده و کی‌روش نباید موضوع مطرح شده در این جلسه را رسانه ای می‌کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: اسدی فرد بی‌تجربه‌ و کم دانشی نیست. اگر وی صحبتی در جهت حل مشکلات فوتبال با کی‌روش کرده اشکالی ندارد به نظرم اختلافات بین اسدی  و کی‌روش باید در درون خانواده فوتبال برطرف شود.

وی در پایان .خاطر نشان کرد: به نظرم جایگزینی کی‌روش باید یک مربی بین المللی باشد که بتواند اهداف کی‌روش را در تیم ملی ادامه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یک ایرانی
۱۷:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
سلام به نظره من اقای کی روش بالاتر از مسئولان فوتبال کشور ما هستش
احمد
۱۷:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
از اینکه نیاز به مربی های خارجی داریم واقعا برای خودمان متاسفم .