سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اقتصاد دانش بنیان لازمه توسعه پایدار است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقتصاد دانش بنیان را لازمه پیشرفت و توسعه پایدار کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت:جهت گیری علمی کشور برای دست پیدا کردن به توسعه پایدار را می بایست در اقتصاد مبتنی بر دانش جستجو کرد .

رجایی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ، برای این مهم اقدام به تاسیس 7 شرکت دانش بنیان کرده است که برخی از آنها دارای مجوز از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری هستند.

وی شرکت دانش بنیان نانو فناوری رادین ؛شرکت دانش بنیان خدمات مشاوره ارتقاء کارایی و بهره وری صنایع TooT؛ شرکت دانش بنیان بیومد (BioMed)،شرکت دانش بنیان بهینه سازی، هوشمندسازی و اتوماسیون،شرکت دانش بنیان تولید و ساخت بازی های رایانه ای (Game Developer)،شرکت دانش بنیان تهیه و تولید مواد اولیه صنعت روی (تولید کربنات استرانسیوم) و شرکت دانش بنیان خدمات ممیزی انرژی از جمله این شرکتها عنوان کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد:یکی از واحد های جامع کشور است که این واحد دانشگاهی اول خرداد ماه سال 1364 با 4 رشته و 175 دانشجو در ساختمانی کوچک و استیجاری در مرکز شهر زنجان تاسیس و فعالیت خود را شروع کرد .

رجایی اضافه کرد :اکنون این واحد دانشگاهی با دارابودن بیش از 14 هزار و 500 دانشجو ، بیش از 40 هزار فارغ التحصیل ، 169 رشته تحصیلی شامل (20 رشته در مقطع دکترای تخصصی ، 50 رشته کارشناسی ارشد و99 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی) و بیش از 130 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان زنجان به شمار می آید.

انتهای پیام/ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.