سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهاني‌ها بازگشت خود را به روزهای پایانی سال موكول نكنند

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از شهروندان خواست بازگشت خود را به روز پاياني هفته موكول نكنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان عليرضا صلواتي با اشاره به وضعيت ترافيكي راههاي منتهي به شهراصفهان گفت: در حال حاضر همه معابر ورودي به شهر اصفهان باز و از ترافيك رواني برخوردار است. 

وي با بيان اين كه در هفته جاري شاهد موج دوم سفرهاي نوروزي به شهر اصفهان بوديم اظهارداشت: هم اكنون در برخي از معابر از جمله محدوده مركزي شهر و معابر منتهي به آثار تاريخي و تفريحي شاهد ترافيك پرحجم هستيم.ليكن با همكاري مناسب پليس راهور شاهد راه بندان و ترافيك هاي سنگين نيستيم. 

معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري اصفهان با تاكيد بر اين كه رانندگان بايد مديريت زمان بازگشت از سفر را مد نظر خود قرار دهند اذعان داشت: بر همين اساس از شهروندان اصفهاني مي خواهيم كه بازگشت خود از سفر را به روز و ساعت پاياني تعطيلات و روز جمعه موكول نكرده و از پنج شنبه نسبت به بازگشت از سفر اقدام كنند تا روز طبيعت را دريكي از تفريح گاه هاي نزديك به محل سكونت خود گذرانده و در روز چهاردهم نيز با انرژي و با روحيه بالا براي آغاز سال كاري آماده شوند. 

صلواتي اضافه كرد: شهرونداني كه قصد بازگشت در روز جمعه را دارند مطلع باشند كه قطعا در اين روز با ترافيك سنگين و پرحجم روبرو خواهند شد بنابراين بهترين زمان براي بازگشت از سفرهاي نوروزي روز سيزدهم فروردين است. 

وي خاطر نشان كرد: تجربه سال هاي گذشته نشان داده است عصر روز پاياني تعطيلات خيابان هاي آبشار،شهيد روح الامين و مشتاق در شرق، اتشگاه و شهيد اشرفي اصفهاني در غرب و هزار جريب و و بزرگراه شهيد دستجردي در جنوب داراي ترافيك سنگيني بوده كه حتي تا چهارساعت تاخير در تخليه ترافيك را در اين معابر را شاهد بوده ايم. 

صلواتي از اتخاذ تدابير و محدوديت هاي ويژه ترافيكي در مبادي ورودي به اصفهان خبرداد و اذعان داشت: تمام رانندگان از سرعت و سبقت غير مجاز پرهيز كنند وبدانند كه تردد در شهر به طور حتم با جاد ها متفاوت است چرا كه حجم عمده تصادفات در معابر ورودي شهر صورت مي گيرد و حدود ۷۵ درصد تصادفات منجر به جرح هم با عابرين پياده و موتور سيكلت سواران صورت مي گيرد.


انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.