سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ جهانگیری به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تمهیدات وی‍ژه پلیس راهور در روز طبیعت

رئیس پلیس ترافیک شهری تمهیدات ویژه پلیس راهور برای روز طبیعت را تشریح کرد.

سرهنگ علیرضا جهانگیری رئیس پلیس ترافیک شهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیش رو بودن روزهای پایانی تعطیلات نوروز اظهار کرد: با توجه به اینکه 3 روز پایانی تعطیلات نوروز با روزهای پایانی هفته همزمان شده است، لذا پلیس راهور در تلاش است تا با انجام اقدامات لازم در شرایط تردد را برای هموطنان فراهم کند.

 وی در ادامه به تمهیدات در نظرگرفته شده برای روز طبیعت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در روز طبیعت هموطنان اوقات خود را در بوستان ها، تفرج‌گاه‌ها و حاشیه شهرها سپری می‌کنند، از این رو پلیس راهور در نظر دارد تا با ایجاد تمهیدات ویژه شرایط عبور و مرور را برای هموطنان تسهیل بخشد.

جهانگیری تصریح کرد: بر اهمین اساس از تردد هرگونه وسیله نقلیه باری که اقدام به حمل مسافر میکنند جلوگیری به عمل می‌آید و با اعمال قانون 30 هزار تومان جریمه به راننده تعلق می گیرد.

رئیس پلیس ترافیک شهری با تاکید بر اینکه پلیس راهور در روزهای 12،13 و 14 فروردین آماده باش کامل است، گفت: از هموطنان میخواهیم تا با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق برای بازگشت به شهر خود همکاری لازم را پلیس داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی در پایان با اشاره به کاهش 8 درصدی تصادفات کل کشور، یادآور شد: محورهای منتهی به شهرهای شمالی و زیارتی از جمله مشهد، قم، هرمزگان و استان ها ی فارس، مازندران و اصفهان پرترددترین محورها در ایام نوروز بوده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمهیدات ، پلیس ، راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.