سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

احداث بیش از 12 هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد

مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی در سال 93، 12 هزار و 700 واحد مسکونی را احداث نموده است.

قادر صمدی مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال93 بالغ بر 12 هزار و 700 واحد مسکونی را احداث نموده است.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی خریداری شده و یا احداث شده با اولویت ایتام و زنان سرپرست خانوار تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داده شده است.

صمدی افزود: منابع مالی برای این واحدهای مسکونی از محل تسهیلات بانکی ارزان قیمت، کمکهای خیرین، آورده‌های مددجویان و منابع اختصاصی بنیاد که بیشتر از طریق مجتمع اقتصادی بنیاد بوده تامین شده است.

مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: سال 93 برای بیش از 22 هزار واحد مسکونی تعمیر، تکمیل، اخذ و اجرای انشعابات آب، برق و گاز و ایجاد فضای جانبی (سرویس بهداشتی، آشپزخانه) انجام شده است.

وی یادآور شد: این اقدام از ابتدای فعالیت کمیته امداد امام خمینی تا به امروز برای 1 میلیون و 100 هزار واحد انجام شده است.

*بهره برداری از 3 واحد خوابگاه دانش آموزی/وجود 100 واحد خوابگاه دانش آموزی درکشور

مدیرکل مسکن کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی از ابتدای فعالیت خود 100 واحد خوابگاه دانش آموزی احداث کرده است.

وی ادامه داد: این خوابگاه‌ها در شهرها و برای دانش آموزان روستایی احداث شده که امکان ادامه تحصیل را در روستای خود ندارند.

صمدی تصریح کرد: در سال 93، 3 واحد خوابگاه دانش آموزی توسط کمیته امداد احداث شده که دانش آموزان بتوانند در دوره دبیرستان در آن ادامه تحصیل دهند.

مدیرکل مسکن کمیته امداد اضافه کرد: در این خوابگاه‌ علاوه بر تحصیل بر دانش آموزان از آموزشهای فرهنگی نیز بهره‌مند می‌شوند.

*وجود یک صد کانون فرهنگی در کشور/ بهره برداری از 5 کانون فرهنگی توسط کمیته امداد

صمدی، گفت: بیش از یک صد کانون فرهنگی در کشور فعال هستند که خدمات خود را هم به مدد جویان و هم به سایر اقشار ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: سال 93 کمیته امداد 5 کانون فرهنگی را آماده بهره برداری نموده است و در این کانون‌های فرهنگی به فعالیت‌هایی نظیر قرآنی و معارفی، کار آموزی در دسته‌های فنی ( خیاطی و گلدوزی)، آموزشهای کمک درسی و فعالیت‌های آموزشی و ... پرداخته می‌شود.

مدیر کل مسکن کمیته امداد خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی می‌توانند در توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته امداد ، احداث ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.