سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ تلخ مادر یک خانواده در سفر نوروزی

روز گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در محور بندرعباس به حاجی آباد منجر به کشته و زخمی شدن 3 تن شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "علی مجیدزاده" رئیس پلیس راه هرمزگان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره تصادف در محور بندرعباس- حاجی آباد به وقوع پیوست که بلافاصله مأموران به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل طی بررسی های به عمل آمده و گفته های شهود، مشخص شد لحظاتی قبل یک دستگاه پژو 405 با راننده و 4 سرنشین در این محور در حال تردد بودند که ناگهان یک دستگاه پژو پارس با سرعت به این خودرو برخورد کرد و منجر به واژگونی 405 شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه سرنشینان پژو 405 از اعضای یک خانواده و مسافر نیز بودند، اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه دلخراش مادر خانواده به دلیل شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان باخت و 2 سرنشین دیگر که مصدوم شده بودند با خودروهای امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

رئیس پلیس راه هرمزگان در توصیه خود به رانندگان به ویژه مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به آن از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند و شیرینی سفر و تعطیلات نوروز را با یک بی دقتی به کام خود تلخ نکنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.