سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز طبیعت انجام می شود؛

بوستان های منطقه 20 آماده میزبانی از شهروندان تهرانی/برپایی نماز جماعت در 6 بوستان جنوب تهران

شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری و اجرای ده ها ویژه برنامه آموزشی فرهنگی با محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک همزمان با روز طبیعت در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف با بیان این خبر اظهار کرد: یک صد و پنجاه و هفت بوستان، بیش از 50 قطعه فضای سبز و 10 عرصه جنگل کاری در منطقه 20 برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت آماده سازی شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه بهسازی فضاهای سبز ، رفع نقایص احتمالی و تامین روشنایی بوستان ها پیش از شروع تعطیلات نوروزی در قالب طرح استقبال از بهار انجام شده بود افزود: تمامی بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی منطقه 20 به امکانات رفاهی و خدماتی مجهز است و شهروندان با آسایش و رفاه کامل می توانند روز طبیعت را در بوستان ها و فضاهای سبز این منطقه جنوبی سپری کنند.

وی با اشاره به بهره برداری 5 پروژه شهری درمحله 13 آبان ادامه داد: احداث 18 چشمه سرویس بهداشتی، زمین بازی با وسایل مدرن ویژه بزرگسالان، زمین اسکیت، بهسازی، توسعه فضاهای سبز شهری در بوستان جانبازان و گلگون و توسعه حاشیه جنوبی بزرگراه آزادگان در روزهای پایانی سال 93 به بهره برداری رسید تا شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت از امکانات کاملی برخوردار شوند.

کتانباف به اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی همزمان با این روز در فضاهای تفرجگاهی و بوستان های منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های مدیریت شهری در روز طبیعت با محوریت طرح آسمان آبی و زمین پاک و خط سفید اجرا می شود که در این راستا آموزش مدیریت پسماند و تفکیک آن از مبدا از مهمترین آن است که با حضور کارشناسان انجام می شود و ماشین های ملودی دار جمع آوری پسماند خشک نیز در تمامی بوستان ها در همان روز حضور دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری در روز طبیعت برپایی نماز جماعت است که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و این فریضه واجب در بوستان های تغمه، دانش، ماهور، دستواره، جانبازان و کانون امام خمینی(ره) برپا می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان تداوم ویژه برنامه هایی که در خصوص ارتقاء و حفظ محیط زیست شهری و ترویج فرهنگ ترافیکی و رعایت حقوق شهروندی است را از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در سال جدید برشمرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه 20 ، پروژه ، طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.