سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش ملک 2700 متری با سند جعلی/ 4 متهم دستگیر شدند

با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان پيشوا باند چهار نفره جاعلان اسناد ملكي و فروشندگان مال غير در اين شهرستان متلاشي شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان پيشوا در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت احدي از شهروندان مبني بر جعل سند و فروش ملکي 2هزار و 700 متري با ارزش تقريبي يک ميليارد تومان توسط افراد غير و ناشناس‌موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از ماموران زبده پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين شهرستان قرارگرفت.

سرهنگ کاکاوند افزود :با توجه به اهميت موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي ضمن دعوت از خريدار زمين، تحقيقات فني و پليسي گسترده اي در اين خصوص را آغاز و پس از انجام يك سري تحقيقات فردي به نام عليرضا را كه اقدام به فروش ملک و حضور در دفتر خانه کرده بود را شناسائي و دستگير كردند.

متهم در بازجويي هاي به عمل آمده در مواجهه با مستندات و ادله موجود صراحتاً به مشاركت در كلاهبرداري و فروش ملك غير با همكاري فردي به نام محمد اعتراف كرد.

با راهنمايي هاي متهم محل اختفاء عامل اصلي جعل سند ملكي و همدستش شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه هر دو نفر را دستگير كه در بازجويي هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود به كلاهبرداري با فروش ملك غير و جعل سند ملكي اعتراف كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان پيشوا با اعلام اينكه ارزش ريالي اين کلاهبرداري و فروش مال غير بالغ بر يک ميليارد تومان برآورد شده است تصريح كرد: در اين رابطه تاكنون چهار نفر متهم دستگير که با پرونده مقدماتي به دادگاه اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، دستگیری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.