سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور شهری و فضای سبز به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اجرای طرح جمع‌آوری مخازن زباله در منطقه 2

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 از جمع‌‌آوری مخازن زباله محله‌های شهرک قدس و ایوانک در این منطقه خبر داد.

مرتضی علم‌الهدی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح جمع‌‌آوری مخازن زباله در سطح منطقه اظهار کرد: مخازن زباله موجود در معابر و خیابان‌های محله شهرک قدس و ایوانک با هدف اجرای همگانی فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند خشک از مبدأ اجرا می‌شود.

مرتضی علم‌الهدی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 با اشاره به اجرای طرح جمع‌‌آوری مخازن زباله در سطح منطقه اظهار کرد: طرح جمع‌آوری مخازن زباله در ناحیه 7 و سپس ناحیه یک که به ترتیب بیشترین مخازن زباله منطقه 2 را در خود جای داده‌اند اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح جمع‌آوری مخازن زباله در ناحیه 7 و سپس ناحیه یک که به ترتیب بیشترین مخازن زباله منطقه را در خود جای داده‌اند اجرا خواهد شد.

علم‌الهدی افزود: همزمان با اجرای این طرح، شهروندان با روش و چگونگی تفکیک پسماند از مبدأ آشنا می‌شوند تا در محله‌های دیگر منطقه 2 نیز اجرا شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 تصریح کرد: طرح جمع‌‌آوری مخازن زباله در منطقه 2 به منظور آشنایی شهروندان با تولید زباله کمتر و تفکیک پسماندهای تولیدی در منازل در سال آینده انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح جمع‌آوری پسماندهای خشک از مبدأ در یک محله از هر منطقه تهران به عنوان اتوماتیک اجرا می‌شود تا پس از عیب‌یابی و رفع موانع احتمالی بتوان آن را به محله‌های دیگر تهران تعمیم داد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.