سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک خبر داد:

برگزاری جشنواره مشکات در سال جاری ادامه دارد

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: برگزاری جشنواره مشکات در 6 محور اصلی در مناطق سطح تهران در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.

بی‌نظیر سیاوشی، مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادامه یافتن جشنواره مشکات در 6 محور اصلی در منطقه یک در سال جاری اظهار کرد: جشنواره مشکات با تکیه بر ظرفیت‌های فردی شهروندان در جهت اصلاح رفتارهای اجتماعی گام برمی‌دارد.

وی در ادامه گفت: جشنواره مشکات در 6 محور اصلی محیط‌زیست شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر، حقوق و تکالیف شهروندی و اقتصاد خانواده شهر در 20 سازمان برگزار می‌شود.

سیاوشی، تصریح کرد: در حال حاضر جشنواره مشکات در مرحله داوری موضوعی قرار دارد و هر دبیرخانه موضوعی کلیه آثار برگزیده محلی مناطق در داوری موضوعی را بررسی می‌کند و امتیازات داوری موضوعی به ازای هر منطقه در هر دبیرخانه و در هر قالب یک اثر به بالاترین امتیاز به عنوان برگزیده منطقه در آن سازمان و قالب انتخاب و پس از تعیین آثار برگزیده منطقه، هر دبیرخانه موضوعی آثار برگزیده موضوعات خود را به همراه فهرست برگزیدگان منطقه‌ای آن سازمان به ستاد تخصصی مربوطه ارسال می‌کند.

وی عنوان کرد: هر ستاد تخصصی کلیه آثار برگزیده مناطق (هر قالب 22 اثر) را در داوری نهایی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جشنواره ، ظرفیت ، ستاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.