سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فتحی خبر داد؛

پلیس محموله 27 هزار لیتری الکل سفید را متوقف کرد/ کشف 120خودروی سرقتی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به عملکرد قرارگاه نوروزی گفت: مأموران پرتلاش انتظامی شرق تهران از نیمه اسفند ماه تا پنجم فروردین موفق به کشف 27 هزار لیتر الکل سفید غیرمجاز و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سیروس فتحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات و عملکرد مأموران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در قرارگاه نوروزی این نیرو پرداخت.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اقدامات و مأموریت‌های خود را در سال 94 با تدابیر خاص آغاز کرد و این اقدامات سبب شد فرماندهی انتظامی شرق تهران موفقیت‌های چشمگیری در حوزه کشف و دستگیری‌ به‌ دست آورد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کاهش جرایم مهمه و خرد خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه جرایم خرد کاهش 5 درصدی داشتیم.

کشف 27000 لیتر الکل سفید غیرمجاز در شرق تهران


سردار فتحی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 27 هزار لیتر الکل سفید غیرمجاز در شرق تهران خبر داد و گفت: سه تانکر حامل الکل سفید غیر مجاز متوقف و افراد مرتبط با آن دستگیر و به همت مأموران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران این باند متلاشی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف نیم تن انواع مواد مخدر از نیمه اسفند ماه 93 تا پنجم فروردین 94 در شرق تهران خبر داد و افزود: با تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده در فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران در ارتباط با مبارزه جدی با مواد مخدر از نیمه اسفند ماه تا پنج روز نخست سال جدید 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق تهران کشف شده است که از این میان، 200 کیلوی آن در ایام نوروز کشف شده است.

کشف 120 خودرو سرقتی در ایام نوروز


فتحی همچنین از جلوگیری از تردد غیرمجاز 860 نفر و دستگیری 45 فروشنده خرد مواد مخدر در شرق تهران خبر داد و گفت: دستگیری 492 سارق، کشف هشت قبض سلاح گرم، کشف 120 خودرو سرقتی و 118 موتور سیکلت سرقتی از جمله اقدامات نیروهای سخت‌کوش فرماندهی انتظامی شرق تهران در نیمه نخست ایام نوروز است.

وی به توقیف خودرو رانندگان متخلف اشاره کرد و افزود: همه تلاش ماموران انتظامی در راستای افزایش احساس آسایش و آرامش برای شهروندان است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و امنیت بیشتر مسافران نوروزی و مردم غیور ایران اسلامی خدمات ویژه‌تری نسبت به سال گذشته را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.