سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد:

وجود کشیک‌های گسترده برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در نوروز

همه بخش‌های صنعت برق در توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام وظیفه هستند و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در تامین برق به وجود نیامده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،غلامرضا خوش‌خلق اظهار داشت: کشیک‌های گسترده در سطوح مدیریتی٬ کارشناسی و عملیاتی صنعت برق به‌ منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در نوروز برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به بازدید خود از دیسپاچینگ کرمانشاه در سومین روز از سال 94، گفت: همه صنعت برق به‌ویژه شرکت‌های توزیع سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشترکان هستند.

وی ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران صنعت برق، افزود: همه بخش‌های صنعت برق در توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام وظیفه هستند و خوش‌بختانه تاکنون مشکل خاصی در تامین برق به وجود نیامده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که از هم‌اکنون به مسایل مربوط به ایمنی و مدیریت مصرف توجه کنند تا تابستان امسال را از لحاظ تامین برق به خوبی سپری کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سالی که به عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" نام‌گذاری شده است، بتوانیم با همکاری مردم گام‌های بزرگی در صنعت برق برداریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.